Vi trengte et system hvor vi mer effektivt kunne gi komplekse tilbud, fordele oppgaver, enklere timesføring, samle kommunikasjon med kunde og at vi mer effektivt kunne fakturere underveis. Vi landet på Xsale, med integrasjon mot Tripletex, noe som har samlet og effektivisert vår arbeidshverdag. Xsale løser også flerlager på bilene våre.
Vi har PowerOffice GO og Elinn for jobbene og fakturering, men vi trengte et system for å fange opp henvendelsene vi får, nye jobber vi kommer over, enkel dokumentering på befaringer og at vi enkelt og effektivt kan få laget et tilbud med tilbudsmal som ser bra ut. Vi trengte også et system for å kunne samle kommunikasjon og å kommunisere med kunde i forhold til oppdateringer, endringer og avvik på jobbene vi gjør. Xsale var løsningen på dette.
Vi gikk over til Xsale med integrasjon til Tripletex. Alle våre avdelinger og ansatte benytter Xsale. Selgerne kan gjøre direkte oppslag hos Tech Data, Also, osv, mens konsulentene fører timer fra mobilen når de er ute hos kunde.
Xsale er i dag vårt supportsystem for all kommunikasjon med kunder. Vi har Multicase som nettbutikkløsning/. Alle kundehenvendelser fra våre butikker, nettside, e-post eller via integrert telefoni rutes inn til supportavdelingen i Xsale og settes deretter til en dedikert ansvarlig. All kommunikasjon med kunde foregår igjennom Xsale og det hjelper oss å ha kontroll på alle henvendelsene vi får.
Etter at vi i Embassi gikk over til Xsale har vi økt utfaktureringsgraden vår med opptil 28 % per måned. Samtidig har vi bedre kontroll over prosessene våre, både internt og med kundene våre. Integrert telefonsentral bidrar også til økt kvalitet og effektivitet på support og for selgerne.
Et brukervennlig og oversiktlig CRM-system, som har effektivisert og forenklet vår hverdag. Mobilversjonen Xsale Go er helt toppen for våre konsulenter, som er mye ute hos kunder.
Anbefales!